WORKSHOP VOOR KINDEREN

This item comes for free (Quantity - 1 ) with Workshop voor kinderen (minimum quantity of 5 )

Workshop voor kinderen

35,00 (incl. btw)

Naai Boutique start nu ook met workshops voor kinderen. Hou je van mode en wil je zelf poppenkleertjes maken dan is Dress Your Doll echt iets voor jou.

It’s all about fashion… creëren, ontwerpen, stylen, … enkel de catwalk moet je er nog bij verzinnen. Op een speelse manier leren omgaan met naald en schaar. Deze workshop is geschikt voor kinderen tussen de 6 en 11 jaar van level 1 tot 4. De lessen zullen doorgaan iedere zaterdag van 14u30 tot 17u00. Voor verjaardagsfeestjes vanaf 6 kinderen mag de jarige gratis.

Inbegrepen in de prijs van 35€:

• patroontjes en stoffen
  • gebruik van schaartjes en garen
  • drankje en sandwich

Niet inbegrepen:

• Mannequin pop (enkel op bestelling 24.95€) is niet verplicht

Meebrengen:

• Barbiepop

Voor meer info kan je altijd contact opnemen of langskomen in onze winkel. Bij afwezigheid na reservatie wordt het geld niet teruggestort.

Categorie:

privacy instellingen