Uurrooster

Prijzen

De prijs per les: €20

Huisreglement

• Bij inschrijven zal aan iedere klant een borg worden gevraagd, welke de prijs van het maandelijkse schoolgeld bedraagt. Deze borg dient als voorafbetaling voor de laatste maand van de inschrijving. Bij inschrijving tijdens het schooljaar dient op de eerste lesdag het maandelijks lesgeld + borg betaald te worden. De borg kan niet worden terugbetaald.
  • Indien u het schooljaar vervolledigt zal de borg worden gebruikt voor de laatste maand (juni) van het schooljaar. U hoeft uiteraard voor deze maand geen lesgeld maar te betalen.
  • Het lesgeld dient elke eerste lesdag van de maand te worden betaald. Bij laattijdige betaling zal er een adminstratieve kost van 1€ / 2 weken aangerekend worden. Bij afwezigheid kan er ook betaald worden via bankoverschrijving. Er is ook een mogelijkheid per jaar te betalen.
  • Wenst u de lessen niet meer te volgen, gelieve dan één maand vooraf te verwittigen zodat wij tijdig een nieuwe klant kunnen verwittigen, hierbij vervalt uw lesgeld wanneer u voor hetganse jaar aanbetaald.
  • Er worden geen inhaallessen meer toegestaan, dit wil zeggen dat bij afwezigheid het lesgeld gewoon doorbetaald wordt.
  • Bent u langer dan 3 lessen afwezig zonder te verwittigen, zal uw plaats worden ingenomen door een nieuwe klant.
  • Gelieve u aan de lesuren te houden, namelijk van 9u30 tot 12u00, van 13u00 tot 15u30 en van 19u30 tot 22u00.

Contacteer Sandra Vanthillo of vul het inschrijvingsformulier in.

Omdat er een wachtlijst is, duid je aan welke dagen en uren je de lessen zou kunnen volgen. Zodra er een plekje vrij komt, kan je meteen instappen in de groep.

Wil je ook graag leren naaien?

Schrijf je nu in
privacy instellingen